Teksti suurus:

11-13.08 Toimus Vainupeal Kadrina- Põlula ja Lehtse rühmade ühislaager

21.08.2014
Lapsepõlvest meelelahutusse
Laager algas kogunemisega Kadrinas, edasi liiguti Rakverre ja sealt otse Vainupeale. Kõik koos ja suure veoautoga.

Esimene päev oli tutvumine. Kui kõik olid rühmadesse jagatud, said nad proovida kätt kunstis. Seda suurema kodutütre Merily juhendamisel. Kui pildid valmis ja lõunasöök söödud, liiguti randa. Seal liitusid meiega Aasukalda priitahtlikud, kes rääkisid veeohutusest. Suuremad said proovida ka päästerõnga viskamist. Õhtul hiljem pakkus silmailu kõhutantsija Heli. Enne öörahu vaadati pimedas veel ka multikat.
Hommik algas ikka nagu alati- hommikuvõimlemisega. Päeva tegevused toimusid Rutjal. Hommikupoole täideti rühmades erinevaid ülesandeid, nagu näiteks ruudu kokkupanek, meeskonnaga suusatamine ja laskmine, mida viis läbi Aleksei.
Peale lõunat viis tee meid Rutjale Arma Ratsatallu. Kus meid võtsid vastu Mare ja Arvi. Tegid meile ekskursiooni ja läksime koos hobustele järgi, keda laagrilised said puhastada ja valmis seada. Kõik, kes soovi avaldasid said ka teha hobusega ühe jalutusringi. Vahvateks hobusteks, kellega jalutada sai,  olid Rabat-Arma ja Michell. Kui sõidud sõidetud, ja hobused talli viidud, põgenesime vihma eest tagasi Vainupeale, et jätkata seal ühismängude ja tegevustega. Õhtu lõppes ühise lõkkeõhtuga.
Viimase päeva hommikul peale sööki, ootas laagrilisi üllatus veesõja näol. Rannas pandi mängude proovile meeskonna töö. Rannategevusi viis läbi Artur Aleksejev.
Peale lõunat viisime läbi piduliku tseremoonia. Nimelt võtsime laagris vastu ühe kodutütre. Peale seda ootas aga laagrilis veel üks üllatus. Laagrisse tuli külla Rakvere teatri näitleja ja kunstiline juht Üllar Saaremäe, kes rääkis näitleja tööst. Lisaks said ka lapsed proovida mõnda ülesannet täita. Hiljem esitasid lapsed veel oma tehtud näidendeid, mille teemaks oli muinasjutud tänapäevases võtmes. Pärast seda hakkasime laagrit kokku pakkima.
Täname laagri toimumisele kaasa aitamise eest Kodutütarde Viru ringkonda, Noorte Kotkaste Viru malevat, Kadrina vallavalitsust, Arma Ratsatalu pererahvast ja hobuseid, Aasukalda priitahtlikke, Üllar saaremäed ja kõiki teisi täiskasvanuid, kes olid laagris abis.